Skuteczna sprzedaż ubezpieczeń

Szkolenia dla agentów, pośredników i brokerów ubezpieczeniowych

Szkolenia otwarte Szkolenia wewnętrzne Przygotowanie do egzaminu brokerskiego

Skuteczna sprzedaż ubezpieczeń

O szkoleniu

Czy zastanawialiście się Państwo, dlaczego jedni agenci są bardziej skuteczni od innych?

Dlaczego Jedna firma ubezpieczeniowa sprzedaje dużo więcej swoich produktów od innych?

Co wpływa na decyzje Klienta o zakupie polisy?

Jak pracować mniej a zarabiać więcej?

Co zrobić, aby nie trzeba było dzwonić "na zimno"?

Jak utrzymać stały poziom sprzedaży?

Jak stale podnosić poziom sprzedaży?

Jak czerpać coraz większa przyjemność ze swojej pracy?

Co na to wpływa?

Dlaczego ubezpieczenia nie sprzedają się same?

Jak zmniejszyć poziom rotacji agentów ubezpieczeniowych?

Jeśli zainteresowało Cię którekolwiek zagadnienie to serdecznie zapraszam na szkolenie dla agentów ubezpieczeniowych

Na szkleniu poruszone zostaną zagadnienia związane z:
1. pierwszym wrażeniem w kontakcie z Klientem
2. kontraktem na spotkaniu sprzedażowym
3. ociepleniem relacji
4. Analiza Potrzeb Klienta - jako główne narzędzie w sprzedaży polis indywidualnych
5. Referencje - podstawa ciągłości sprzedaży

Szkolenie będzie oparte na praktycznych ćwiczeniach, scenkach, dyskusji a przede wszystkim wymianie doświadczeń zawodowych
Korzyści dla uczestnika
Poznasz zasady i narzędzia budowania silnej marki osobistej
Zyskasz pewność co do swojego unikalnego przekazu, wartości jaką możesz wnieść marką osobistą
Poznasz właściwej prezentacji, argumentacji i kontrolowania emocji podczas wystąpień
Uzyskasz wskazówki co do skutecznej i spójnej autoprezentacji
Zaplanujesz ścieżkę rozwojową w  obszarze budowania silnej marki osobistej
Korzyści dla organizacji
Wzrost motywacji uczestnika dzięki wsparciu organizacji
Zmniejszone ryzyko wypalenia zawodowego i fluktuacji kluczowych ekspertów
Wzrost satysfakcji z pracy i chęci do działania
Lepsze prezentowanie organizacji na zewnątrz
Wzrost poziomu realizacji celów operacyjnych

Program szkolenia

1. Budowanie pierwszego wrażenia zarówno w kontakcie bezpośrednim, jak i  telefonicznym

2. Elementy mowy ciała

  • proksemika- nauka o strefie komfortu i jej znaczenie w procesie sprzedaży
  • przywitanie- w jaki sposób podajesz dłoń
  • gesty- prawidłowe odczytywanie w procesie sprzedaży - kiedy Klient jest gotowy do podpisania umowy
  • najważniejsze informacje- w jakiej sytuacji należy je przekazywać

3. Rozpoznawanie kłamstwa

  • praktyczne wykorzystanie wiedzy na temat mowy ciała
  • psychologiczne aspekty kłamstwa - wpływ na proces komunikacji w biznesie i w życiu codziennym

4. Podstawowe reguły rozmów sprzedażowych

  • schemat rozmowy - ułatwia, czy utrudnia rozmowę
  • zalety i wady skryptu rozmowy
  • tempo mówienia, tembr głosu, intonacja - znaczenie dla jakości przekazu

5. Psychologiczne techniki ubezpieczeniowe

  • techniki zadawania pytań
  • aktywne potrzeby psychologiczne Klientów
  • wszczepianie obrazu - różowy słoń
  • adwokat diabła
  • emocje w negocjacjach
  • bay pasy
  • siła pauzy

6. Psychologia poznawcza w ubezpieczeniach

  • reguła dysonansu
  • reguła wzajemności
  • reguła konsekwencji
  • reguła psychicznego rozstania się z problemem

7. Podstawowe zasady i strategie negocjacji

  • przegrany- przegrany,
  • wygrany- przegrany
  • wygrany- wygrany

8. Budowanie własnego, profesjonalnego wizerunku doradcy

9. Budowanie wizerunku firmy

10. Analiza Potrzeb Klienta - profesjonalna rozmowa z Klientem

11. Referencje jako podstawa sprzedaży ubezpieczeń

12. Praktyczne ćwiczenia

Szkolenie wewnętrzne

Ten temat możemy zrealizować również w postaci szkolenia wewnętrznego. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.


NOWY