Klient i my – małżeństwo, czy przelotny flirt?

Szkolenia dla agentów, pośredników i brokerów ubezpieczeniowych

Szkolenia otwarte Szkolenia wewnętrzne Przygotowanie do egzaminu brokerskiego

Klient i my – małżeństwo, czy przelotny flirt?

O szkoleniu

Szkolenie jest kierowane do osób zajmujących się obsługą reklamacji. Uwzględnia najnowsze zmiany jakie zaproponowano w związku z realizacją dyrektywy 2011/83/UE i jej implementacją w prawie polskim. Skomplikowane kwestie prawne są przekazywane w sposób prosty, a nawet anegdotyczny, przy pomocy dużej ilości przykładów z życia.

Program szkolenia

1. Nie rób drugiemu, co tobie nie miłe – czyli konsumenci to my wszyscy

  • Dlaczego konsument musi być chroniony?
  • Kto chroni konsumenta?
  • Jakie są podstawowe mechanizmy prawne ochrony konsumenckiej?
  • Jak ochronę konsumenta wyobraża sobie Unia Europejska?
  • Czy w naszym kraju konsument jest faktycznie chroniony?

2. Prawo też może być proste

  • Kto to właściwie jest ten konsument?
  • Czy konsument może wszystko, a my nic?
  • Jakie zachowanie sprzedawcy jest nie fair?
  • Czy czasy „bubli” już minęły?
  • Co może nam zrobić konsument?
  • Czym się różni rękojmia od gwarancji?
  • Jakie zmiany proponuje Unia Europejska?

3. Jak iść konsumentom na rękę, nie nadepnąwszy na palce?

  • Czy prawo powinno chronić głupich i naiwnych?
  • Co to znaczy, że klauzula jest zabroniona?
  • Kto decyduje o tym, że staje się ona zabroniona?
  • Gdzie znaleźć listę klauzul zabronionych?
  • Jakie to ma znaczenie dla nas?

4. Dzwonię do Pana/Pani w bardzo nietypowej sprawie

  • Co to znaczy „Zero Moment of Truth”?
  • Czy handel elektroniczny jest najłatwiejszy czy najtrudniejszy?
  • Skąd ktoś wziął mój adres?
  • „Na ekranie wydawał się większy i ładniejszy”.
  • O czym rozmawiają klienci po wyjściu akwizytora?

5. Wujka „dobra rada” kilka zdań na zakończenie

  • Jest tylko jeden człowiek, który może pozbawić pracy zarówno prezesa, jak  i szeregowego pracownika – klient!
  • Kiedy nie wiesz jak się zachować – zachowuj się jak człowiek!
  • Spokój, tylko spokój może nas uratować!
  • Dobrzy są dzisiaj wszyscy, ale tylko niektórzy są świetni!

Szkolenie wewnętrzne

Ten temat możemy zrealizować również w postaci szkolenia wewnętrznego. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.


NOWY